Я - класний керівник

наш клас

На допомогу класному керівнику

АКТУАЛЬНІ    ОСВІТЯНСЬКІ      ПОРТАЛИ 


1. Міністерство освіти і науки України  -  http://www.mon.gov.ua/
2.  Департамент освіти і науки КОДА - http://osvita.kr-admin.gov.ua/
3.  КЗ КОІППО   імВ.Сухомлинського - http://koippo.kr.ua/
4.  Відділ освіти  Олександрійської РДА  - http://woorda.klasna.com/
5.  Методичний кабінет - http://ormk.edukit.kr.ua
6.  Методичний портал - http://metodportal.net/
7.  Освіта. UA - http://ru.osvita.ua/
8.  Шкільний світ - http://www.osvitaua.com/
9.  Основа - http://osnova.com.ua/ 
ЗАКОНИ УКРАЇНИ

Закон України "Про загальну середню освіту".
Закон України "Про охорону праці".
Кодекс законів про працю України.
Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності".
Закон України "Про відпустки".
Закон України "Про оплату праці".
Закон України "Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу". 

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ

Громадянське: виховувати школярів ї у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій і плекати  інтелектуально розвинену, духовно і багату, цілісну особистість; формувати  в учнів незалежно від національно­сті національну свідомість, історич­ну пам'ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.

Правове: прищеплювати учням повагу до прав і свобод людини і забезпечити знання та виконання законів України учнями.

Фізичне: пропагувати здоровий спосіб життя; проводити оздоровчо-профспілкову роботу серед підлітків; фор­мувати усвідомлення учнями ролі фі­зичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; виховувати потребу в регулярних заняттях спор­том; дотримання режиму дня.

Художньо-естетичне: розвивати ху­дожньо-естетичну освіченість та вихованість дітей; формувати естетичну культуру засобами народних традицій; сприяти забезпеченню української мови як державної в усіх напрямках ро­боти, розвивати уявлення про зовніш­ню та внутрішню красу людини.

Трудове: виробляти свідоме ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства; виховувати здорову осо­бистість, цивілізованого господаря.

Екологічне: формувати екологічну культуру і усвідомлення себе части­ною природи; виховувати почуття відповідальності за природу як на­ціональне багатство; залучення учнів до екологічної та природоохоронної діяльності.

Родинно-сімейне: формувати культуру сучасної сім'ї та потребу допомагати батькам; розвивати інтерес до традицій родини; формувати моральні якості з позицій добра і справедливості.

Духовно-моральне: прищеплювати і розвивати моральні почуття, міцні переконання, потребу поводитися відповідно до норм суспільства; ви­ховувати патріотизм, колективізм, не­примиримість до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.

Превентивне: забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів, спря­мованих на попередження і подолання відхилень у поведінці школярів; запобі­гання розвитку різних форм асоціальної, аморальної поведінки, прищеплювати потребу поводити себе відповідно до моральних норм у суспільстві.

Формування здорового способу життя: забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров'я; формування гармонії тіла та душі; виховання потреби у фізичних заняттях, прагнення до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями та навичками.




«Молоде покоління обирає здоровий спосіб життя».
…Одного разу Сократа, який жив у 469 році до нашої ери, запитали: «Що для людини найцінніше і найважливіше в житті – багатство чи слава?». Великий мудрець відповів: «Ані багатство, ані слава не роблять людину щасливою. Здоровий жебрак щасливіший за хворого короля». Тобто, головним для людини не тільки в давні часи, а й сьогодні, залишається здоров’я.
З метою пропаганди здорового способу життя та профілактики шкідливих звичок 21.01.2015 року в 7 класі був проведений захід під назвою «Молоде покоління обирає здоровий спосіб життя».

Зазначений захід пройшов  в два етапи. Протягом першого етапу учасники провели розминку своїх розумових здібностей за допомогою вікторини «Обираємо здоровий спосіб життя». Другий - практичне заняття « Перша допомога при переломах та вивихах»




Найвища цінність суспільства – людина!
Тому сьогодні, як показала статистика, необхідно активно втілювати у життя Правила пожежної безпеки. Пожежа супроводжується низкою характерних явищ, які створюють реальну небезпеку для життя і здоров’я людей.
Що ж потрібно робити в разі виявлення пожежі в школі чи іншому громадському приміщенні? На ці та інші запитання отримали відповіді учні
7 класу під час проведення практичного заняття«Чим небезпечна пожежа для людини». Учні закріпили свої знання про причини, особливості дій і заходи безпеки в разі виникнення пожеж, про те, які є знаки пожежної безпеки, про правила евакуації в разі пожежі, ознайомилися із засобами пожежогасіння.





День партизанської слави

      За мене, за тебе, за всю Батьківщину,
      Хто фронтом звитяги йшов поруч з тобою,
       Боровся з фашизмом, тоді партизанив
       І ворога нищив героєм незнаним.
       Згадай їх усіх, замордованих, вбитих,
       І гідно живи їх життям недожитим!
22 вересня, у День партизанської слави з почуттям безмежної подяки й любові ми віддаємо данину поваги ветеранам антифашистського опору: колишнім підпільникам і партизанам, захисникам і визволителям рідної землі – усім, кого ми з гордістю називаємо народними месниками.
 З метою вшанування подвигу партизанів і підпільників у період Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, увічнення їх пам’яті у нашій школі було заплановано та проведено тематичні уроки і  уроки мужності «Сторінками партизанської слави», години патріотизму «Бійці тихого фронту».
Школярі мали змогу ознайомитися з виставкою книг „Партизанськими стежками війни", на якій було продемонстровано художня, довідкова література, енциклопедичні видання, історичні документи, підбірка журнальних та газетних статей.
Саме для збереження пам’яті про внесок партизан-підпільників та їх руху школярі  подивилися фільм  про партизанський рух „Битва за Україну”.
Минають роки, біль не вщухає в обпалених війною серцях. Вмовкають один по одному живі голоси, все рідше їх перериває схлипування і ридання. Спливе ще якийсь десяток літ, пожовкнуть, погубляться партизанські посвідчення.

І зостанеться тільки легенда – чиста правда великого болю, пам'ять народу, жива історія нації.







Комментариев нет:

Отправить комментарий